torsdag 14. februar 2013

...og vinnerne er:

Da er det på tide å trekke premiene på Giveawayen min!! Mange lodd er tatt, noen gevinster var mer interessant enn andre, og for å være rettferdig, har jeg brukt Random som trekker av loddene. Jeg nøyer meg ikke bare med å lodde ut en valgfri gevinst, neida, her trekkes det om alle tre!

Vinnerne er:

Retrostoffet:  Kirsti med bloggen kirstishobbyrom



Sypakken:  Camilla uten blogg


Linserenser: Rødhette i  Rødhettes verden

Gratulerer!!! 

Til dere andre: tusen takk for at dere ble med!! Det var gøy at så mange ville delta, og jeg setter pris på dere alle. Velkommen også til nye følgere!!

Stor klem fra meg til dere!!


3 kommentarer:

  1. Næ-æ, så GØY! Jeg sutret nettopp over manglende valentinsgave fra mannen i bloggen min, og så kikker jeg innom her og har VUNNET! Hurra! Tusen takk! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi,hi! Så bra å glede deg da!!! Sendte deg en melding på facebooksiden din - trenger adressen din;0) Ha en fin kveld videre!!!

      Slett
  2. Så utrolig moro:) Takk skal du ha! Hurra;)

    SvarSlett