mandag 11. februar 2013

Noen små kjoler

Har en veldig god kollega som ble mamma for en liten stund siden. I den anledning fikk jeg i oppdrag å sy en gave, og det er jo noe jeg ikke kan si nei til!! Små jentekjoler er jo bare så gøy å sy!!

Det ble en forklekjole med dette stoffet på den ene siden


Og dette stoffet som jeg kjøpte på stof2000 i desember på andre siden. Søt da!!

 I tillegg la jeg ved en deilig fleecekjole som var sydd tidligere:


Gaven ble overrakt forrige uke, og selvfølgelig var jeg på kurs den dagen, så det vakre vidunderet fikk jeg ikke hilse på... Men håper anledningen byr seg igjen forholdsvis raskt!!!!!

Ellers må jeg bare komme med litt kattenytt: katten i huset tror at hun er moren til minien....! Hver gang minien er utenfor huset og leker med venninner, så går katten inne og roper og roper på henne!! Det positive oppe i alt dette, er at katten tør å gå mer ut!! Hun smetter ut med jevne mellomrom og lufter seg litt (og kommer inn igjen for å gjøre fra seg i kassen...!!). Det er jo positivt dette, da, siden vi bor rett ved skogen, og det må være et eldorado for en katt å luske rundt der. Det jobbige med det hele er at hun foreløpig oppfører seg som om hun har vært borte i 3 DAGER  hver gang hun kommer inn, uansett om det har vært 5 minutter eller en halv time hun har vært ute... da er det maling og kneking til den store gullmedaljen... Men vi er glad i henne for det...!!



Ha det bra så lenge!!

2 kommentarer:

  1. Supersøte kjoler! Lilla er topp og forresten årets farge ;o)

    Finfin onsdag til deg!

    SvarSlett
  2. Søte kjoler! <3 og søt katt ;) he he. Vi har en tøffing som er ute hele natten, men har teppe i sykkelskuret

    SvarSlett