søndag 17. februar 2013

Noen klær til en prinsesse

Jeg er så heldig å være fadder til to - både Akøyprinsen, og Bjørgeprinsessen!! Jeg har jo nettopp sydd Lynet Mcqueendress til prinsen, så da måtte jeg sy noe til prinsessen også;0)

Denne gangen gikk jeg for hverdagsklær som tåler litt lek i barnehagen:


Dongeribukse

Genser

Pannebånd

Satser på at hun blir fin!!


Her er forresten et bilde av prinsen i Lynet drakten:
Stilig kar!!!

Så var denne helgen over, og vi ser frem til vinterferie. På onsdag kveld reiser minien og jeg til Gran Canaria!! Joho!! 






2 kommentarer:

  1. For ei heldig jente som får så utrolig fine klær! Du er virkelig dyktig:-)

    Håper sola skinner hos deg, her er det strålende vakkert vintervær.

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk!!

      Vi har hatt noen skikkelig grå dager her vest, men er visst lovet finere vær nå framover! Uansett; jeg har pakket kofferten, og i morgen flyr minstejenta og jeg til Gran Canaria:)

      Slett