søndag 10. februar 2013

Lynet Mcqueen

Jeg er så heldig å være fadder til en liten prins, som slett ikke er så liten lengre... Men digger Lynet Mcqueen, det gjør han!!!!

Da jeg og min venninne (prinsens mor) var på fest for en tid tilbake, nevnte en av de andre deltakerne at hennes søster hadde sydd Lynetdrakter til hennes tvillinger.

Etter litt grubling og tenking, fant jeg ut hva jeg kunne gjøre for å lage en drakt. Med utgangspunkt i en heldress og ideer fra internett, så denne dressen dagens lys!


Nå ligger den og venter på å bli prøvd av prinsen!!




Ellers har vi hatt en fantastisk fin dag her vest i dag. Med både morsdag og fastelavn, ble det en deilig tur opp til Fjell festning og vandring på historiske krigsminner....



Helgen har gått alt for fort, er ikke helt klar for ny arbeidsuke allerede.... Men sånn er det, og i morgen tidlig "spretter" jeg vel opp når klokken ringer, og gleder meg til gode øyeblikk på jobben - som jeg heldigvis opplever veldig ofte!!


Ha en fortsatt god kveld, og har du enda ikke meldt deg på give awayen min, så gå inn her og ta lodd!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar