mandag 4. februar 2013

Er det mulig???

I morges hadde jeg god tid før jeg skulle på kurs. Satt meg godt inn i bilen og kjørte av sted. Så begynte tankene å vandre: hadde jeg husket å gi beskjed rundt om i barnehagene at jeg skulle på kurs? jo, mente det. Er det virkelig mulig at været kan være så skiftende, regn og snø om hver andre hele tiden.... hmm, heldige mannen min som er på vei til Dubai. Skulle ønske jeg fikk være med.... ja,ja, skal ikke klage, minien og jeg får i hvertfall møtt ham nede på Gran Canari i vinterferien når han skal på møte der!! . Hmm, er det noe vi trenger, eller har vi alt?

BLINK!!!! - Hjelp, jeg hadde kjørt alt for fort forbi en fotoboks......NEI!!!!! Er det mulig?????
Livsfarlig å la tanker fare når man kjører bil....Dette blir en dyr lærepenge.... skal ikke se bort fra at det kan bli noen prikker på førerkortet og... Huff og huff og huff.....

Første del av kursdagen er bare borte i en grå dis... klarte ikke helt å legge fra meg den hendelsen der, altså!!! Godt da jeg fikk svar på sms min til mannen, og han bare svarer med "trodde du hadde god tid i dag, jeg" med et smilefjes!!!!!!! Puh! Likevel; det er liksom ikke andre å klandre enn MEG SELV....!

Uansett, kurset ble mer interessant etter hvert, og da vi sluttet langt utpå ettermiddagen, tok jeg meg en snartur innom en Fretex som lå like ved. Der trøsteshoppet jeg disse nydelige stoffene:


Dette skal bli til en brødkurv eller to til hytten, tenkte jeg!!

Et utrolig mykt og deilig bomullsstoff. Minner litt om Marimekko stoff ( i hvertfall fargekombinasjonen) 

Prinsesser i lange baner! Må jo bli bra til et snurreskjørt!! 


I litt bedre humør entret jeg heimen, og ble møtt av dette synet på kjøkkenet:


Da ble mor alt annet enn blid... Godt for jentene at de ikke var hjemme, slik at jeg fikk roet meg ned noen hakk før de kom....!! Da tok vi en dugnad alle tre, og så kunne jeg endelig slappe av!!!!

Så nå får vi se om resten av kvelden blir tilbrakt i sofaen, eller om jeg må ut i syrommet til et kjempegøy prosjekt jeg holder på med!!

Ha en god kveld!

3 kommentarer:

  1. Å, jeg håper du har hatt en fin kveld, til tross for travel start på dagen som var! Kjenner til de dagene hvor man har litt mye å tenke på, og det baller litt på seg med stress-momenter ;-) Da er det godt med litt alenetid om kveldene, gjerne ved symaskinen, hvis overskuddet er der ;-)

    God uke videre!

    : ) Marthe

    SvarSlett
  2. Puh, hørtes ut som en kjedelig start på dagen! Bra mannen tok det med fatning;-) Og herlig at du fikk koblet av med litt stoffkjøp- nydelig var de.

    Håper denne tirsdagen er fri for blinkende fotobokser!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
    Svar
    1. Tirsdagen klarte jeg å forsove meg... Ingen god start på dagen, det heller, men mye billigere!!
      Men i dag, har alt gått "som normalt"!!

      Slett