mandag 14. januar 2013

Oppdaget panoramaknappen!!!!

Eneste grunnen til at jeg kunne tenke meg iPhone 5 var muligheten til å ta panoramabilder. Det synes jeg så så gøy ut!!...

I helgen var jeg tilbake i København, denne gang med søstermor. Og hva er det jeg helt tilfeldig oppdager at jeg kan gjøre med telefonen??? Jo, ta panoramabilder, vel!!!



Litt øvelse må til, men gøy var det!!! Orket ikke øve så mye på motivene i denne vakre byen, det var jo så kaldt at jeg holdt på å fryse fingrene av meg!!!!

Ellers fikk vi shoppet fra oss på lørdag og søndag. Jeg fylte vel min koffert mest med stoff, men andre ting fant og veien.... Gøy med salg....!!!

Nå er det ny uke, før vi vender nesen østover neste helg. Kunne håpe på at det skal bli mildere der borte da, men ser ikke slik ut... får vel bare pakke ned ull i de fleste varianter, så skal det vel gå bra!

Ha en fin uke!!

2 kommentarer:

  1. Kule Bilder! Så gøy med shopping da;) vi og skal østover til helga og så videre til Egypt på søndag. Jippi! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, så heldige som skal enda videre!!! Varme...! Snakkes!

      Slett