tirsdag 1. januar 2013

Nytt år med nye muligheter!!

Ja, da er første dagen av 2013 over, og mange blanke dager med mange muligheter ligger foran oss! Jeg har alltid en ukuelig optimisme om at alt skal bli bedre i året som kommer, som for eksempel at jeg skal bli flinkere til å lage mer spennende middager, at jeg skal trene mer, at jeg skal legge meg tidligere om kvelden, at jeg skal besøke familie og venner oftere, at jeg skal være mer tålmodig med ungene, at jeg skal gå mer på kino, at jeg ikke blir sliten og lei av en mann som "alltid" er på reise...... osv, osv..... Men så snart første dagen er over (altså i dag), så er jeg så pass realist at jeg ser at hverdagene kommer vel til å være det samme som de alltid er....

Jeg komme til å lage de samme middagene som jeg alltid gjør, jeg kommer meg kanskje (kjeft på meg hvis ikke!!!) litt mer ut på tur enn høsten vi nettopp har lagt bak oss..., jeg har fortsatt lakenskrekk, og blir vel like treg i seng som vanlig... om ingen andre tar initiativ, ser jeg vel ikke mer til venner og familie i 2013 som i fjor... og tålmodighet, hva er nå det?? Åja, det jeg bruker opp hver dag på jobb, og ikke har noe igjen av når jeg kommer hjem?... Kino er gøy, men jeg må alltid ha billetter på kanter, hvis ikke blir jeg helt klaustrofobisk, og da er det jo lettere å la være å gå?... Og mannens jobb? Jo, den er jo bare som den er.... Lite å få endret der!  Så, ja, det meste blir vel med det samme....

Men en ting jeg har satt meg som mål, er at jeg skal lære meg symaskinene mine bedre å kjenne!!! Det kommer mest sannsynlig ikke til å bli noe marked på meg i 2013, i stedet satser jeg på å sy mye mer forskjellig både i gaver, til eget bruk og forhåpentligvis bestillinger!!!

Og da er det jo gøy at jeg har nye stoffer som ligger og venter på å få saksen satt i seg!!!

Søte bomullsstoffer! Det øverste har allerede møtt saksen, men det skal jeg fortelle om i et annet innlegg!

Deilige jerseystoffer! 

Alle disse stoffene ble kjøpt på Stof2000 i København rett før jul

Disse stoffene fikk jeg av storesøsteren min til jul!!! Hun hadde vært på Fretex og kjøpt stoffer for første gang i sitt liv!! Den gaven jeg ble mest overrasket og glad over!!!!




Ha et godt nyttår, folkens!!!!



2 kommentarer:

  1. Håper du får noe ut av de stoffbitene, da ;) Og nyttårsforsettene dine! Stor klem fra din søster

    SvarSlett
    Svar
    1. Stoffbitene skal jeg nok få noe ut av, ja! Nyttårsforsettene?? Vi får se.... Men begynte godt med fjelltur i går da;0)

      Slett