onsdag 2. januar 2013

Navnemerker er viktig;0)



Jeg er så glad i å sy!! Ingenting gir meg mer ro i sjelen enn å sitte ute i syrommet og ”trylle” frem det ene plagget etter det andre. Noe er blitt til gaver, noe er til egne barn, noe er solgt, og noe er jammen til meg også!!

Hvor navnet Klestrollet kommer fra?? God fantasi og et tiltak for å få en liten gutt til å kle på seg selv i en barnehage jeg jobbet i før. Historiene vi diktet om Klestrollet var mange, og en drøm i fremtiden må være å skrive disse ned…. Hovedessensen var at det handlet om små troll som gjemte seg i… ja, nettopp…. KLÆR! Så da jeg  begynte å sy for fult og ville ha et navn, var det lett å finne et!!

Etter hvert som jeg sydde, ville jeg selvfølgelig også ha muligheten til å merke klærne mine med eget navn. Da begynte jakten på et klesmerke jeg var fornøyd med, og som ikke skulle koste skjorten av meg for å få kjøpt.

Det jeg fant var navnelapper fra  Ikast etikett.

Her kan du bestille navnemerker både som klistremerker, strykemerker, eller som jeg gjorde; symerker.

Fra 100 stk. kan du få fremstilt bånd med din egen tekst, men i Ikatests design. Størrelsen er alltid 10 eller 14 mm. i høyden. Lengden er avhengig av antall tegn og skrifttype. Farger på bånd og tekst er også stor, så du finner sikkert noe du liker!!

 Jeg har prøvd begge høydene, og falt på 14 mm som den som passer best for meg..Hvis du har lyst på eget design, kan du bestille dette også (min.ordre er da 300). Jeg har imidlertid funnet et design jeg trives med. Bare se:


Om oftest bretter jeg det når jeg syr det fast i klær, på den måten blir det ikke så iøynefallende  selv om jeg har fått merket dem!









I tillegg kan du bestille merkelapper for størrelser og vaskeanvisninger. Så langt er ikke jeg kommet enda, men det vil jeg gjerne bestille på sikt.

En ting er sikkert, og det er at Ikatest leverer. Ikke bare får jeg flotte navnebånd, som er lette å klippe fra hverandre, men tiden de bruker fra jeg bestiller, er kort!!

Som totalleverandør for alt jeg trenger av merkelapper når jeg syr, billig i pris, og rask på levering, kommer jeg til å fortsette å bruke Ikatest leeeenge!! Prøv de du og da vel!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar