torsdag 31. januar 2013

Månedens retrostoff

Jeg ønsker å være med på retrostoffutfordringen til Arvingen.com


 Her skal man velge seg sin retrostoff favoritt og lage noe av det i løpet av den måneden. Gøyere kan det jo ikke bli!!

Denne måneden har jeg imidlertid hatt det så travelt, at jeg viser frem favorittstoffet mitt og hva jeg allerede har laget av det tidligere.

MÅNEDENS FAVORITTSTOFF!!!

FORKLEKJOLE MED LOMME 
PÅ MOTSATT SIDE HAR JEG SYDD EN LOMME AV EN HEKLEBRIKKE!





Kjenner du igjen stoffet?? Stemmer, jeg har et av disse dynetrekkene som gevinst på Give awayen min!! På den måten kan flere få glede av et så vakkert stoff!!!

Har du ikke meldt deg på Give awayen enda, er det ikke for seint ! Bare gå inn her og ta så mange lodd du ønsker!!!

Ha en riktig god kveld!!!!

6 kommentarer:

  1. Very beautiful retro fabric!

    SvarSlett
  2. Hei : )
    Så flott at du er med på Retrostoff-utfordringen! Dette stoffet er virkelig flott, og REEETRO! Liker!

    Ha en fin kveld videre!

    Hilsen fra Marthe

    SvarSlett
  3. Det ser ut att ni har det ganska så kallt med en sån klar och ren himmel.
    Fin bild.
    Ha en gosig fredag
    Kram Meta

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og hyggelig at du har lyst å følge den. Du har en veldig hyggelig blogg du og. Og fantastisk retrostoff! :)

    SvarSlett
  5. Oyoy så flott :0) Flink du er :0) Tusen takk for titt inne hos meg. Ha en riktig God Helg :0)

    SvarSlett