søndag 20. januar 2013

Helgetur til Oslo

Denne helgen har vi storkost oss i Oslo, og vært sammen alle 4. Ekte kvalitetstid, altså!!

Lørdag formiddag møtte vi en tante og onkel av meg og storkoste oss med god mat og flott utsikt på Ekebergrestauranten. Det stredet har jeg lenge hatt lyst til å besøke, og nå bød anledningen seg! Flott arkitektur og inventar, kan ikke si annet!! Selskapet var også toppers, og timene bare løp av sted!

På kvelden ventet Disney on ice i Spektrum. Showet var flott, og det var utrolig mange gode isdansere der!! Minien satt helt fjetret, og var mektig imponert. Hun kunne nok tenke seg å se neste show og neste og.... Fin opplevelse, men nå er det liksom gjort!

Detaljer er viktig!!


Dagen i dag var nydelig, og vi fikk oss en tur til Kon Tiki museet, etter ønske fra minien. Vi var der for endel år siden, men det kunne hun knapt huske. Nå har hun nettopp sett filmen, og den gjorde stort inntrykk. Derfor var det ekstra gøy for henne å gå der i dag!
En liten tur nedom Tjuvholmen fikk vi og tid til, før vi reiste hjem til Bergen igjen. En innholdsrik helgetur med andre ord!!!



Nydelig flyvær!!


Da står en ny uke på programmet, uten for mange avtaler. Godt er det, for nå er det lenge siden jeg har fått satt meg på syrommet, og med alle de nye stoffene som ligger å venter......!!!Klør i fingrene!!!!

Men først skal minien ha alternativ fotballtrening i morgen med skøytegåing på vannet nedenfor oss, og det må jeg være med på, for det er jo bare gøy!!!

2 kommentarer:

  1. VRIKELIG kvalitetshelg!!
    Så kjempe fint ut!

    Fin ny uke til deg, og dine nye stoffer, det er topp med nye stoffer som venter ;o)

    SvarSlett
  2. Så artig å bruke helgen til å ha kvalitets tid sammen, det trenger vi sikkert alle å gjøre en gang i blant.
    Og så mange fine bilder du fikk tatt, jeg tenker det klør ja for å begynne med de nye stoffene dine,,her blir det nok mye fin,,

    God kveld fra Marit.

    SvarSlett