torsdag 10. januar 2013

Grått kan være flott!!

Vi har hatt masse grått vær her vest de siste dagene, selv om solen har skint i dag!!

Var ute og gikk tur forrige dagen, og da tok jeg disse bildene:



Dis og skodde hånd i hånd!!
Ganske flott synes jeg!!!

På turen hjem prøvde solen å trenge seg gjennom, og jeg ble møtt av et vakkert lys mellom trærne:


Mitt bidrag til ukens Himmelsk

Ha en flott kveld, folkens!! Her skvetter jeg avgårde på volleyballkamp.... mye en roter seg bort i innimellom... men er lovet at dette KUN er på gøy og ingenting seriøst, så da skal det vel bli gøy da!!!!




4 kommentarer:

  1. Flotte bilder du legger ut. Fine farger og veldig idyllisk!

    SvarSlett
  2. vackra bilder.
    Ha en skön kväll.
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. Ja dette var flotte bilder:))

    SvarSlett
  4. Så fint når himmelen skinner i det stille vannet.
    Utrolig fine bilder som du har fanget, litt mystisk.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett