mandag 28. januar 2013

Bli med på Give away, da vel!!

Joho, i dag er det et år siden jeg begynte å blogge!! Det må jo selvfølgelig feires!!

Jeg gikk jo ut med et bredt spekter på hva jeg tenkte at jeg ville blogge om, men jeg ser jo at det er syingen som dominerer!! Jeg storkoser meg virkelig på syrommet, og kunne egentlig bare ønske at jeg hadde litt mer tid der...!! Gøy med bestillinger, da! Og nytt "forsett" om både å bli bedre kjent med maskinene mine, og prøve ut forskjellige mønstre, er i gang!!

 Foto er også en stor lidenskap, og der legges jevnt og trutt ut bilder. Ukens Himmelsk på Petuniablogg prøver jeg som oftest å få med meg! Jeg tar med meg kameraet rundt om på turer ol. Må likevel innrømme at det har blitt liggende igjen hjemme endel etter at jeg fikk meg ny iPhone, den tar jo så gode bilder...

Det jeg ikke har vært så flink til, men som daglig gir meg besøk gjennom søk på Google, er reisetips med barn rundt om på turer. De innleggene tar litt tid å lage, derfor er de vel blitt litt nedprioritert, men her har jeg tenkt å skjerpe meg...

Interiørdelen har det vært lite av, men det vil nok sikkert ta seg opp når vi nå på våren begynner bygging av hytte. Har masse planer klar allerede på hvordan jeg vil ha det! Og, ja, her leser du hvordan JEG vil ha det.... Mannen i huset er nok glad for at jeg tar litt(!) styring her, travelt som han har det på jobben..


Uansett, et jubileum må selvfølgelig feires med litt gaver!!! Her blir det gaver som både kan treffe den fotolystne OG den syglade!!

Her er hva vinneren kan velge mellom:

1. Et retro dynetrekk

2. En stoffpakke med oppskrift slik at du kan sy deg en "beholder" til sysaker

3. Et rensemiddel til linsen(e) til fotoapparatet 

Hvordan du kan delta?
Du kan totalt få 5 lodd:
1 lodd for kommentar på dette blogginnlegget
1 lodd for å være/bli følger på bloggen (anonyme  må huske å skrive navnet sitt:0))
1 lodd for å bli/være følger på facebooksiden til Klestrollet
2 lodd for å linke dette innlegget til egen blogg

Skriv gjerne også i kommentarfeltet hva du ønsker å være med på trekningen av! (Bilde 1,2 og/ eller 3)

Trekningen blir 14. februar!!! 

Lykke til!

Selv gleder jeg meg til videre blogging inn i år nr 2 her i blogglandia!!!!



29 kommentarer:

  1. Gratulerer med et års jubileet. et av høydepunktene når jeg endelig har tid til å sette meg ned, er bloggen din. Takk for inspirasjon til stadig nye sy-prosjekter.. Bare synd jeg har så få å sy til. Jeg er gjerne med i trekningen av retrostoffet.. har ei jente som kler de fargene kjempegodt :-) Svanhild.

    SvarSlett
  2. Denne må jeg bli med på! Tar to lodd, en for kommentar og en for følger!

    Kari

    SvarSlett
  3. herlig! gratulerer med jubileum! må det blir mange fler av dem fremover.
    jeg trekker tre lykkelodd!
    håper du har det godt og at våre veier plutselig krysses igjen.
    marianne

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for 1 års jubile!

    trekker to lodd, og prøver lykken med retrostoffet ;O)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med jubileum! Jeg liker bloggen din og er fast følger:) Trekker 2 lodd for dynetrekket

    SvarSlett
  6. Gratulerer trallala med jubileum, det er bestandig stas og Give Away er gøy.
    Flotte gaver men jeg er så elendig på å sy så det må bli 1 og 3 som er mine favoritter.

    4 lodd på meg.

    Ha en fin dag fra Marit.

    SvarSlett
  7. Gratulerer! :) gøy! Er følger og skal linke ;) så 5 lodd;) Retro er ikke helt meg, så må være 2 eller 3

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med jubileet! Koselig følge deg! Jeg slenger meg på med to lodd, og vil gjerne være med på trekningen av alle tre!
    Mary

    SvarSlett
  9. 5 lodder til mig :) er vild med nr 1 :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlett
  10. Gratulerer! :)
    Blir gjerne med og prøver lykken med 3 lodd (kommentar og link). Om jeg skulle vinne ønsker jeg bilde nr.3 (nr.2 som alternativ) :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Hei! Jeg vil gjerne være med på dette og trekker 3 lodd for kommentar og link på bloggen min. Vil veldig gjerne vinne gave nr.3 - kameralinserenseproduktene! :)

    SvarSlett
  12. Hei, hei.
    jeg tar to lodd, jeg! Men så vanskelig å velge hvilken premie som frister mest: alle er jo så fine! Nr. 3 kunne jeg trenge, i alle fall!

    SvarSlett
  13. Veldig fin, og jeg vil gerne være med på 4 loder. Du er også meget velkommen til at deltage i min give away på min blog:-)

    SvarSlett
  14. Hei! Tre lodd på meg!
    Vil være med i trekningen av bilde nummer 2 <3
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  15. ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    Blir gjerne med og tar 3 lodd ღ
    Og blir med på nr 1 :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  16. Jeg tar gjerne ett lodd på bilde nummer 2 :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  17. Hei!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen om retrostoffet :)

    1 lodd

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  18. Er med på ett lodd på nr 2 :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Trekker to lodd :) alle premiene er supre, men aller øverst på ønskelista står nr 2, fordi tenåringsdattra mi har blitt helt rå på symaskin i det siste :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  20. Gratulerer med jubileet!!!

    Jeg tar 1 lodd, og vil gjerne ha premie nr. 3:-)

    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Gratulerer med et års dagen! Det er veldig gøy å følge med på alt du lager! Er allerede følger av bloggen din! To lodd på meg.

    SvarSlett
  22. Følger deg på fb og kommentar her, blir 2 lodd på meg da....jeg vil gjerne være med i trekningen av nr 3 Linsepussedingsen, da jeg virkelig trenger det etter at bikkja stakk snuta inn på kameralinsa mi.....

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. 2 lodd på meg :-)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  24. Gratulerer med 1 års blogging :)
    Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Kommentar,følger bloggen, + Liker på Facebook.
    Om jeg er heldig så liker jeg veldig godt nr 1 og 3 :)
    Ha en videre fin uke.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no

    SvarSlett
  25. Jeg ønsker meg retrosengesettet! Deltar med ett lodd.
    arha.rydningen@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg mente arja.rydningen@gmail.com

      Slett
  26. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  27. Hei.
    1 lodd, ikke mer ikke mindre.

    andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Klem fra Andrea

    SvarSlett