fredag 7. desember 2012

Vi har laget en julegave!!

Minien er fortsatt ikke i strøk. Jeg var på jobb noen timer, og så dro jeg hjem til en jente som trengte litt kos og klem. Ikke bare, bare å være 10 år og skulle klare seg selv en lang dag, særlig når man ikke føler seg helt i vater! Nå får hun helgen på seg og, så erhun forhåpentligvis klar for skolen på mandag!

Noe måtte vi finne på, og hvorfor ikke lage julegaver? Eller rettere sagt: julegave!

Vi laget brente mandler!

De er kjempegode!!


250 gram mandler
1 dl vann
100 g sukker

Der har du oppskriften!

De fikk akkurat plass oppi denne søte, lille  nisseboksen som jeg tidligere fant på Fretex. Gjenbruk er en bra ting, synes jeg!


Men hva skjer så her??

Minien prøver å pakke seg ned i kofferten til pappaen....!! Han kom flygende inn fra Houston i dag, bare for å pakke om og fly videre til London... Ehe, viser dette at han kanskje burde holde seg litt mer hjemme???!!!! Hi,hi!


Ha en god helg, folkens!!
Tenk, allerede snart 2. søndag i advent!

4 kommentarer:

  1. Mmm jule-snadder, det var en god ide som en liten julepakke til de som har alt.
    Så kjedelig å være syk, men det er mye baselusker som er i lufta på denne årstiden.

    Kos dere og god helg fra meg.

    SvarSlett
  2. mmm brente mandler er supergodt, spesielt på denne tiden!!
    Sykdom her i sør også... Men GOD helg likevel! OG riktig god bedring!

    SvarSlett
  3. De mandlene så gode ut :P liker også godt gjenbruj og Fretex. god bedring til minien<3 synd hun ikke er enda mer mini, så kunne hun vært med i kofferten ;) klem

    SvarSlett