søndag 2. desember 2012

Vel overstått marked

Jeg var tilbake på Ask til enda et marked i dag. Det ble noen laaaaange timer, med lite folk og lite salg... men det er jo sånn man aldri vet på forhånd, så jeg kan vel ikke klage...



Nå skal jeg  ikke stå på flere markeder før jul, men for å (forhåpentligvis) få solgt litt flere klær, så tenkte jeg å ha åpen Sybule neste søndag. Får se hva utfallet blir av det!! Mannen er i London på guttetur den helgen, og minien og jeg har planlagt en deilig dag full av julegave/pyntlaging, og da passer det jo godt å eventuelt ta imot gjester og!!!!!

Her er det nydelig vintervær for tiden (som også sikkert hadde innvirkning på antall besøkende på messen i dag), og vi har mange, kalde minusgrader og snø ute! Snakk om julestemning!!

Ute i hagen har vi fått besøk av en flott herremann, og snølykter lyser så fint!!


Inne har vi tent adventslys og krøpet godt under tepper, godt slitne både etter markedet og miniens danseoppvisning med turngruppen. Så nå koser vi oss skikkelig!!!

Ha en fredfull kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar