lørdag 1. desember 2012

Julestrømper må man ha!!

Skal som sagt på marked på søndag, og da må jeg jo ha med meg litt julestrømper. Synes disse ble riktig så søte!!! Lengden er ca 35 cm. Mønsteret har jeg fra Stoff og Stil. Finnes i 3 str., men jeg har kun sydd den største. Her er det plass til både julegodter og juleblad - akkurat som jeg husker det fra jeg var liten!!







Har du lyst til å kjøpe en, så er det bare til å si i fra. Det går raskt å sy dem!!

1. desember står for døren! For første gang på 17 år har jeg ikke laget adventskalender, og det er en rar følelse... minien var så fast bestemt på at hun ville ha en Haribokalender, og siden jeg har hatt det så travelt denne høsten, var det en grei deal, synes jeg! Og når den yngste ikke ville ha hjemmelaget kalender, kunne ikke eldste be om det heller, så hun fikk en Flaxlodd kalender!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar