lørdag 29. desember 2012

Julegaver



Det ble endel julegaver fra Klestrollet rundt om i år, og det håper jeg falt i smak!!

Det gikk mest i luer og julestrømper, så altså små ting.

Så ble det en rosa fleecekjole, en bukse og tre snurreskjørt(de var en bestilling da, og ikke fra meg) utenom.





Her har vi hatt en koselig jul. Vært i og hatt besøk hver dag! I går var mannen og jeg på fest, så i dag er det ikke så mange planer på programmet... Men i morgen får vi innrykk igjen, og så er det jammen meg snart slutt på året...


I fjor var vi i Dubai på denne tiden! Får kose meg med å se på bilder og mimre litt!


Takk for det gamle!!!!

2 kommentarer:

  1. Superfine julegaver, tror at slike hjemmelaga gaver blir litt mer verdsatte enn H&M på salg rett før jul!

    Takk for det gamle, nyt langhelga!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi,hi, ja jeg vil tenke det, jeg også!! Noen blir alltid mer glade enn andre, men sånn er det vel nesten uansett hva de får!! Men selv blir jeg mer glad for de hjemmelagede, enn slik som det ofte er i deler av vår familie, der vi bytter gavekort mot gavekort... Det er jo bare pengebytte det...

      Ha et godt nyttår! Så gleder jeg meg til å følge bloggen din også dette året!!

      Slett