torsdag 6. desember 2012

For et nydelig vintervær!!!!!

Selv om det er kaldt om dagene, så vil jeg ikke akkurat klage!! Vi har nok ull å kle oss i, og ovn som brenner lystig i stuen, så vi fryser ikke!Minien er syk, vel og merke (feber, hodepine og noe halsvonde), er visst noe som går... Selv har jeg holdt meg frisk BANK I BORDET!! Selv om jeg  beveger meg mellom mange barnehager i løpet av en uke, og det hostes og nyses over en lav sko....!

Måtte bare stoppe på veien og ta noen bilder da jeg var på jobb forrige dagen, det var jo så vakkert!!! Bare se!!!!


Hører det kommer et værskifte snart, så vi får bare nyte dagene enn så lenge!!

Dette er mitt bidrag til ukens Himmelsk på Petunias blogg. Gå inn og se på flere fine bilder da vel!!



4 kommentarer:

  1. Vilken häftigt klar bild du tagit. den andra bilden alltså.
    Ha en fin fortsättning på veckan.
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. Her ser en tydelig at været er strålende vakkert!
    ha en god dag videre! -Margit-

    SvarSlett
  3. Så fantastiske vinterbilder!

    SvarSlett