søndag 9. desember 2012

En innholdsrik helg, gitt!!

Lenge hadde vi planlagt at vi skulle se Reisen til julestjernen på lørdag. Heldigvis var minien i så god form, at det lot seg gjøre!!
Sammen med en venninne og hennes søte jenter, dro vi på bytur. Først kinoen, som vi alle synes var flott, så gikk vi på Egon og spiste. En ordentlig kosedag, med andre ord!! Etter at vi hadde sagt ha det til de andre, fikk vi også kjøpt noen gaver, før vi reiste hjem. 

I dag hadde jeg annonsert at det var mulig å komme og se på klærne i sybulen min, så da måtte jeg nesten holde meg hjemme i tilfelle noen dukket opp!! Minien og jeg hadde lenge lagt planer om at vi skulle ha juleverksted også denne dagen. Det begynte greit, vi laget mer brente mandler, vi bakte colakaker (lurer på hvorfor de har det navnet, noen som vet??), og fikk laget en lykt. Men så var det bråstopp... Begge to merket at vi egentlig var litt lei av å være sammen...??... siden minien har vært syk de siste dagene, har vi blitt litt mettet i å gå oppå hverandre, så nå trengte vi rett og slett litt pause!! Hun avtalte med en venninne at hun kom hjem til henne, og det var faktisk deilig for oss begge med de timene fra hverandre!!

Jeg fikk gjort en hel masse: sydd på julegaver, skrevet julekort, og ikke minst vasket klær. Så da jeg  skulle hente henne igjen, var vi begge godt fornøyde med hvordan dagen var blitt!!

Sybulen min ble så stilig der jeg lagde "salgshjørnet" mitt, så jeg tror ikke at jeg pakker det sammen med det første! Folk kan jo bare ta seg en tur når det måtte passe og se om de finner noe de kan ha bruk for!! Bare se:

Klesstativ med klær - litt til både gutter og jenter


Julestrømper 

I en egen krok henger de minste babykjolene!

Luer med og uten for, halser og pannebånd

Litt engler hører med i julen!

Bleieposer, nisseluer, slevesmikker, grisesmikker og ikke minst vimpler!

Oversiktsbilde tatt fra sybordet.

Ha en fin uke, folkens 

3 kommentarer:

  1. Herregud, som du har sydd da!! Flinking!! :D:D:D

    SvarSlett
  2. Masse flott her!!!
    Julegaver i alle varianter ;-)
    Fortsatt fin advent !

    SvarSlett