mandag 17. desember 2012

En bitteliten kjole;0)

I "oppsyingen" til markedene jeg var med på, sydde jeg denne lille, søte forklekjolen.

Så liten var den, at den kanskje bare forsvant på klesstativet?? Den ble i hvertfall med meg hjem igjen også. Der ble den forøvrig ikke lenge, for nå har en ny prinsesse sett dagens lys, og da skal hun få den!!

Nydelig brunt stoff med små, rosa blomster på den ene siden:

Beige, med brune prikker på andre siden:

Litt dekorativ innpakking med cellofan, og babyklistremerke:

Så får vi håpe at foreldrene blir fornøyd med plagget!

En uke igjen til julaften.... Kan ikke akkurat si at jeg er i noe rute, men jul blir det okke som, så det får nå bare være litt kaos og armer og bein denne uken da... I dag har det forøvrig ikke vært så mye armer og bein, for jeg har ikke vært i slag.. Satser på at en god natt søvn kan rette på mye!!

Ha en god kveld, folkens!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar