torsdag 22. november 2012

Vakre Ulvik! Igjen....

Jeg måtte bli ganske "gammel" før jeg kom meg til Ulvik, men da det først skjedde, har jeg fått hele tre turer dit i løpet av et halvt år!!!

Bygden er liten, med fjell, fjord og fauna som rammer det hele så vakkert inn!

Bare se!!


Dette er mitt bidrag til ukens Himmelsk!

Ny helg står for døren, og det er vår siste med to mindreårige barn i huset!! Om en uke blir eldstejenta myndig... Litt av en milepæl!!

Ha en god kveld, og nyt helgen når den kommer!


9 kommentarer:

  1. Et nydelig bilde!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så vakkert så vakkert, Ulvik må vises hvis en har vært der.
    Flott bilde, Maritklem.

    SvarSlett
  3. Ayyy!
    Der var det vakkert.
    Ingun

    NB: så morsomt navn du har på bloggen din. Ser du på min kleppanrova blogg jobber vi med mye av det samme. Klær, elever osv
    Ha en flott helg som er i sikte.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Ja, navnet på bloggen er inspirert etter flere oppdiktede historier jeg laget m barn for å motivere til påkledning! Siden har det hengt ved!
      Spennende blogg du har!!

      Slett
  4. Nydelig bilde!! Og så mye fint du lager....skikkelig kreativ og dyktig dame du:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Koser meg på syrommet, kan ikke si annet!! Flott blogg du og har! Du er en dyktig fotograf!

      Slett
  5. Ser ut til å være et vakkert sted!Nydelig bilde!

    SvarSlett
  6. Fantastiskt vacker landskapsbild!
    Himmelsk!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  7. Sikke et fantastisk foto. Smuk natur!

    Tak for din kommentar på min blog (om min nye bog!) :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlett