onsdag 7. november 2012

Så e det på an igjen!!

Etter noen dager fri fra syrommet, var det koselig å komme ut igjen der i ettermiddag!!! Jeg fikk sydd ferdig en bestilling på noen søskenluer

og klippet opp endel smekker som jeg skal sy kantbånd på, og ta med meg på neste marked.



Snurreskjørtet til minien fikk endelig kantbånd nede, også!!


Men det aller beste var at jeg fikk vasket der ute! Og det var på høy tid!!!! Etter storproduksjonen den siste tide, kan jeg love deg at det var støvete nok der ute....!! Men nå skinner det!! Om enn for en liten stund......

Ellers øvelseskjører jeg mye med eldstejenta for tiden. Med en mann som i perioder er mer på reise, enn hjemme, så faller også denne oppgaven på meg. Klager ikke, for jenta er en habil sjåfør hun, men det er jammen ikke alltid så lett å holde øynene oppe der jeg sitter.... Har løst det med at jeg lar det ene øyet hvile, mens det andre øyet ser, og så bare bytter jeg etterpå.... hmmmm... what to say...?!?! ?

Ha en god kveld, folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar