torsdag 29. november 2012

Og der var hun myndig, gitt...!!

I dag er det 18 år siden vår eldste datter så dagens lys! Ja, jeg vet at det er gått 18 år, men helt alvorlig, hvor ble de av????

Hun feiret dagen med oppkjøring og fikk lappen!!!! Jippi, så glade her alle sammen! Må si at jeg er rimelig lei av å øvelseskjøre! Fra nå av skal jeg synke ned i setet og bare slappe av når hun kjører meg!! Kanskje... !

Gulljenten fikk en fin bruksbil i gave fra oss stolte foreldre, og hun er nå ute og "ragger"....!! Frihetsfølelsen er nok stor i dag!!! Denne dagen har hun ventet på lenge! Mens mor kanskje ikke var helt klar for den så fort!!

Ha en fin kveld, folkens! Straks helg folkens! Og på søndag skal jeg stå på marked igjen!! Samme sted som forrige gang! Kom gjerne hvis det passer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar