søndag 4. november 2012

Et utslitt Klestroll....

... er jeg i dag!! Men glad og! Har stått på marked i dag, og selv om jeg kunne solgt mer, er jeg egentlig godt fornøyd, jeg!! Mange hyggelige mennesker møtte jeg, og særlig møtet med frk Pigalopp, med så fin blogg, var koselig!! Takker og gode naboer og min kjære svigermor og mann som kom innom og hilste på!!



Skal på nytt marked allerede om 14 dager, så jeg ser at jeg må ut i sybulen litt før den tid og særlig sy opp flere smekker og luer foruten litt flere guttebukser. Men ellers tror jeg at jeg har nok!!

Så nå er det bare å snu seg rundt og gjøre seg klar til en ny arbeidsuke!!!


3 kommentarer:

  1. Så masse fint!
    Tenker det var fornøyde kjøpere!

    God arbeids/syuke!

    SvarSlett
  2. Så fin salgsutstilling! Lykke til på neste marked!

    SvarSlett
  3. herlig å møte deg! kjolen vi kjøpte var en suksess!
    gleder meg til å følge deg fremover!
    hilsen marianne

    SvarSlett