fredag 16. november 2012

Et englekor....

På denne tiden av året kommer som oftest strikkepinnene fram, så også i år. Har holdt meg til småprosjekter så langt, da de store i år blir forbeholdt sybulens prosjekter!!

Julestemningen kom litt snikende her i kveld da dette englekoret endelig ble helt ferdigstilt!!! Mye plukk her, da ben og armer kun er piperensere som jeg har strikket tuber rundt...

En rad med sopraner sang så vakkert:

 O helga natt! O helga stund för världen,
då Gudamänniskan till jorden steg ned!
För att försona världdens brott och synder,
för oss han dödens smärta led.
Och hoppets stråle går igjennom världen,
och ljuset skimrar över land och hav.

Favorittjulesangen min!!!

Bra at det også var en solist med i koret da!!!!!!

.... nå kjenner jeg litt på at jeg tidligere i høst bestemte meg for å slutte i koret "mitt".... savn....


Ha en riktig god helg der ute, folkens!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar