onsdag 10. oktober 2012

Stoffer til skjørt og kjoler

Her kommer en liten oversikt over de stoffene jeg har for tiden som er fine å bruke til skjørt og kjoler(feks forklekjoler og spenserkjoler) .

Her er "retro" stoffene mine. Disse er mine favoritter;0)




Her kommer noen i lilla og rosanyanser. Mange søte motiver her!

Enda flere stoffer i rosa og lilla. Har man jenter i hus, så blir det vel litt ekstra av disse fargene;0)
Det øverste, rosa stoffet er i babycord.



Litt Pippi og litt prikker! Det grønne stoffet er nydelig med rosa "dotter" på!

Stoffer med hvit bunn. Ser at jeg har glemt et uglestoff. (Hvitt med svarte ugler trykket på)


Blånyanser

 Det blomstrete stoffet til venstre er i babycord.



Bare til å sende meg en melding om du ønsker å bestille noe i disse stoffene;0)

4 kommentarer:

  1. Så stilige mønstre og farger , jeg liker retro-stilen.
    Nå fikk jeg nesten lyst til å lære meg å sy , men det har jeg prøvd før he he.

    Ha en fin dag , Maritklem.

    SvarSlett
  2. Fine farger !
    Likte godt retro stoffene dine ;-)

    SvarSlett
  3. Oi, så mange flotte stoffer. Pippistoffet du har i gult har eg hatt i lilla. Vart snurreskjørt av ein del av det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må jeg prøve og!! Det var jo en god ide! Takk for den!!

      Slett