tirsdag 23. oktober 2012

Snurre-snurre-snurreskjørt!

Etter å ha fått en ide om å sy et snurreskjørt, måtte jeg bare prøve det!!

Her er resultatet!! Et gøyalt Pippisnurreskjørt!


Måtte sy et til når jeg først var i gang, for dette var enkelt og gøy! 

Minien kom inn til meg da jeg satt med uglestoffet, og hun falt pladask. Problemet var at jeg hadde klippet det i str. 6 år, og mer av det stoffet hadde jeg ikke. 



Tok det likevel med meg inn fra sybulen, slik at hun kunne prøve det, og det passet jo perfekt!! Så nå får jeg det ikke av henne igjen!!! (Men mangler kantingen nede, så det må av EN gang...!!!)

Snurre-snurre-snurre!!!

Så antagelig er det pippiskjørtet som jeg har sydd i str 4 år, kanskje mer en str 5 (kanskje mot str 6?). Eller det kan være sidt og så krype oppover etterhvert som barnet vokser!!!

Dette må jo bare være gøy for en hver liten prinsesse å snurre rundt i, så bare si i fra hvis du ønsker å bestille et. Ang stoffer å velge i, kan du jo bare se her! Vet at mange syr dem med flere stoffremser pr skjørt, så langt har ikke jeg kommet i eksperimenteringen enda, men kan gjerne prøve det og!!

Ha en god kveld!!


3 kommentarer:

  1. Superfint snurreskjørt!!!
    Har kjøpt mønster, men ikke fått prøvd meg på det enda, men dette inspirerte!! Superfint på!

    Ha en herlig uke!

    SvarSlett
  2. Herlig med snurreskjørt da. Husker mamma sydde slike til meg når jeg var liten og jeg fikk aldri helt snurret nok :)

    SvarSlett
  3. Så herlig snurreskjørt! Skjønner godt at hun ikke vil ta det av :)
    Tusen takk for koselig og oppmuntrende ord hos meg. Det satte jeg veldig stor pris på! Det varmer meg masse med så mange hyggelige tilbakemeldinger :) Takk igjen.

    Klem

    SvarSlett