lørdag 13. oktober 2012

Noen ordentlige retroforklekjoler

Dette stoffet, som har vært sengetøy, fant jeg helt ubrukt på Fretex sist jeg var innom. Jeg falt pladask for det!!! Først tenkte jeg at jeg ville ha det som sengetøy selv, men det var ikke mannen i huset helt enig i, så da gikk det rett i stoffhaugen! Og jeg er ikke lei meg for det!

Se så stilige kjoler!!!! De er i str 3/4 år.


 Denne kjolen er helt ferdig. På ene siden ensfarget, på andre siden mønstret. Lommer på begge sider!


Denne mangler kantsømmen og knappene. Har kun lomme på den ensfargede siden. Hekleduken har en åpning på skrå oppe på den ene siden, og fungerer derfor som lomme! Fargemessig er det den mest riktige farge gjengivelse på det øverste bilde av de ensfargede.

Disse kan jeg sy i hvilken som helst ønsket størrelse om det er noen som ønsker å bestille! Ellers tar jeg kjolene med på marked!

Nå løper jeg ut i solskinnet!! Fantastisk vær her vestpå!! I morgen blir det fjelltur, men i dag blir det rydding i hagen!!

Ha en fin helg!!!

1 kommentar:

  1. Så kule! Og så flaks at ikke mannen ville ha det til sengetøy, så fikk du mer stoff å leke deg med :)

    SvarSlett