lørdag 6. oktober 2012

Luer og pannebånd - og en nydelig utsikt!!!

Sitter mye i sybulen min for tiden. Har ikke tatt så mye bilder de siste dagene, men her er i noen av luene og pannebåndene jeg har sydd på i det siste. De aller fleste er foret, for skal de brukes vinterstid, så er jo det greit!!

Igjen bare å gi beskjed om dere ønsker å kjøpe noen! Ellers går de med til markeder;0)


Ellers er det kanskje noen som husker en nydelig utsikt som jeg viste i dette innlegget i mai?? Nå kan jeg dele med dere den glade nyhet at det er utsikter fra hyttetomten VÅR!!! Juhu, endelig etter flere år på leit, er vi i mål! I hvertfall med del 1! Nå er det bare å få bygget noe på den tomten...!!!

Ha en fortsatt god helg, folkens!!

4 kommentarer:

  1. Velkommen som følger hos meg, jeg legger meg til hos deg også :)

    Klem Tessa

    SvarSlett
  2. Så fine luer og pannebånd, det trengs no framover:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff ja... Her måtte vinterjakkene frem i dag med kun 5 grader ute.... Alt for tidlig!!

      Slett
  3. Hei!
    Flott huer og panneband du har laga.
    Utsikta di frå der hytta di skal ver er super,gratulere med ei slik flott tomt.
    Har sett meg rundt i bloggen din og du har jammen laga mykje fint...driftig dame forstår eg.
    Takk for titten.

    SvarSlett