søndag 28. oktober 2012

Klar for vinteren??

I helgen har jeg  prøvd å skaffe meg en oversikt over hva jeg har som skal være med på marked. Ser det er en skjevfordeling, med langt mer til jente enn til gutt.... men, men... har noen dager til på meg til å rette litt opp i dette, men helt likt blir det ikke.

Minien kom innom sybulen i kveld og falt pladask for følgende lue og buff:

Godt det, for hun trenger noe varmt på hodet nå, siden vinteren kom tidlig i år. (Regn igjen i kveld da, men fortsatt kaldt...) Stoffet kjøpte jeg for en tid tilbake på Sof2000 i København.
Jeg har sydd opp en god del slike luer til markedet, og tenker å slenge med litt buffer og.

Greit å bare bruke buffen til lue også!


Men hjelp, her ser man jo helt skummel ut.....!!!!


Så var en koselig helg over, hvor mannen og jeg både fikk spist deilig lunsj på Bølgen og Moi, og gått på fest hos gode venner på lørdag, og hvor jeg stort sett har sydd i dag!

Da er det bare å gjøre seg klar til en ny jobbeuke!!




2 kommentarer:

  1. Flinke du :) Hvor skal du på marked? Klem

    SvarSlett
  2. Takk! Skal på marked på Askøy, på Ask på søndag. Blir spennende!!

    SvarSlett