torsdag 25. oktober 2012

Katten = pynt!!

Satt med en rest dongeristoff i kveld og tenkte at jeg ville sy et skjørt av det. Noe pynt måtte jeg jo ha på det, så hva skulle jeg ta?? Jo et blide av katten!

Kopierte det over på stoff og sydde en blonde rundt.


Så var det bare å sy det fast på skjørtet!! Synes det ble kjempesøtt!!!



Ellers har det kommet noe hvitt ned fra himmelen her i dag... er ikke helt happy for det, men jeg stod i laaaaaaaaaang kø på tirsdag og fikk vinterdekkene på, så den saken er grei.. likevel; dette er aaalt for tidlig!!! Kommet MYE mer snø etter dette bildet ble tatt. Ja,ja, ungene blir vel glade, om ikke annet!!


4 kommentarer:

  1. Søt katt,smart ide!

    Nyt snøen og helga! :o)

    SvarSlett
  2. Så flott skjørt. Været får vi ikke gjort noe med, men tidlig for hvit bakke syntes jeg det var :)

    SvarSlett
  3. Da har jeg fått pakke i posten fra deg! Et kjempefint ballongskjørt samt 3 herlige luer! Tusen takk, er kjempefornøyd! :-)

    Klem fra Linn

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at det falt i smak!! Ta gjerne kontakt igjen hvis du finner noe annet du har lyst på;0)

      Slett