mandag 1. oktober 2012

Jeg trengte et hvitt, lite skap

Men jeg fant ingen som passet formålet.. Hva formålet var?? Å oppbevare alle snapsglassene til minien... Jada, du leste rett; snapsglass....!! Hun har begynt å kjøpe (og få) glass fra steder vi reiser på ferie (og mannen i huset reiser på jobb til), så det begynner å bygge seg opp litt av en samling etterhvert.

Til nå har de stått i bokhyllen hennes, men det er jo bare til irritasjon ved støvtørking, og så har de jo og bare blitt full av støv, derfor denne jakten på et lite, hvitt skap...

Men finner man ikke det man vil ha, så finner man nesten det en vil ha, og så maler man!! Eller denne gangen malte vi ikke, vi sprayet på med hvitt!! Enkelt og greit! Kanskje ikke helt optimalt, men til formålet duger det bra!!

Skapet fant jeg hos Perfect Home, men det var i "feil" farge da....!
 Da bare sprayet vi i vei!!! Og hvitt ble det!
Her er innholdet!! Ganske fullt alt... men vi får bare plassere i høyden!! 



Og symaskinen går som bare det disse dagene. Syr og syr til disse markedene jeg har meldt meg på, og kjenner at jeg er ganske spent!! Blir det noe salg??
Fikk tak i endel retrostoffer på loppemarked i helgen, og har lyst til å sy opp en liten kolleksjon med dette og.. men vet ikke om jeg får helt tid...!! Kanskje jeg skal søke om utvidelse av døgnet de neste ukene?? Kunne vært noe;0)


Må bare på tampen få fortelle at vårt kjære hamster Flekken har fått seg nytt bur!!! Fikk kjøpt et digert "palass" av en god klubbvenninne, så nå håper vi at hun ikke har tenkt å rømme flere ganger!!



Ha en god uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar