onsdag 17. oktober 2012

Jeg blir av og til flau over meg selv....

Men heldigvis, bare sånn av og til...!!! Som når jeg for eksempel glemmer lommeboken på biltaket, eller nøklene i frysen, eller sånne ting... Eller som nå...!!

Min gode venninne er forhandler i Perfect Home, og i den anledning pleier jeg å samle venner en gang høst og en gang vår for en demonstrasjon. Så også denne høsten. Til i kveld hadde jeg invitert gode naboer og venner, og i går kveld tenkte jeg at det var jo litt rart at hun ikke hadde tatt kontakt med meg, slik at hun fikk vite hvor mange som skulle komme, og sånne ting... Ja, ja sendte henne en melding jeg da, og gjett hva??.... Jada, jeg har invitert gjestene en uke for tidlig!!! Er det mulig??? Og hun skulle selvfølgelig ha et annet party denne kvelden...!!

Nydelig julekrans - bestilt!!

Heldigvis, som den problemløsende dame hun er, styrte hun på, slik at hun kunne komme på det første partyet litt tidligere, samtidig som hun også før det partyet satt igjen en god del produkter hos meg. Gjestene mine kom, og vi fikk jo mast godt fra oss vi, og så kom hun og fikk gjort salg her til slutt!! Det endte jo bra, da!! Men huff.... blir flau jeg altså!! Viser bare hva for et slags rotehode jeg er...!!!


Nydelige englelykter - 3 i pakken- har bestilt!! 

Men fikk bestilt meg endel fint da!!!! Gleder meg til varene kommer!!!!!





1 kommentar: