lørdag 20. oktober 2012

Et nytt mønster

Jeg har det av og til med å tegne av mønstre, og så glemmer jeg de igjen... Slik var det med denne kjolen. Jeg husker over hodet ikke hvor jeg har funnet dette mønsteret!! Måtte prøve å sy den da, for å se hvordan den skulle se ut, og den var jo søt da!!!

Pyntet den med en liten, heklet blomst på bærestykket.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan den skal se ut på bakstykket, antagelig har jeg gjort noe feil, siden åpningen kom noe på siden, men det fungerer greit! Satt i trykknapper, det er enklere enn å sy i knappehull..!!


Kjolen er i str. 74/80 og blir med meg på marked. Men jeg har faktisk tegnet mønster fra str. 62-98, så det er bare til å gi beskjed om du ønsker å bestille denne modellen!! Farge kan du selv ønske!!

Ellers har dagen blitt brukt til å sy opp endel bestillinger, ,og en bukse i str 2 år som jeg skal ha med på marked. Regner med at jeg blir ferdig med dem i morgen, før jeg skal ut og være bøssebærer (TVaksjonen).

Har fått gjort ferdig disse feluene, og flere er under produksjon!!


Ha en fortsatt fin helg!!!

3 kommentarer:

  1. Flott produksjon!!
    Likte godt mønsteret på kjolen!!

    Finfin helg, og god tur i morgen!

    SvarSlett
  2. Skjønn kjole :) og forresten er det greit å høre at andre også kan være litt glemsk ;) he he. Godt det ordnet seg med party! Har selv hatt PH party nylig. Så mye fint!

    SvarSlett
  3. Åå så flott , nydelig kjole .
    Jeg er imponert , klem fra Marit.

    SvarSlett