onsdag 3. oktober 2012

Er det ugler i mosen???

Nei, det er visst bare ugler på skjørt!!!

 Her er et ballongskjørt i str 2/3 år

Her har jeg sydd et  "vanlig" skjørt, med ganske bredt kantebånd (fra usa) nede. Str. 4 år
Stoff og ribb er fra Stof2000, og kjøpt av mannen i huset da han handlet stoff for meg!!!.

Søte begge to, synes jeg!!

De er sydd til marked, men om noen kjenner noen små, søte frøkner på 2-4 år, så er det bare å gi en lyd om dere vil kjøpe!!! (Kan syes i andre fargekombinasjoner i større st. og!) Perfekt til barnehagebruk!!


7 kommentarer:

  1. Fine skjørt! Hvor mye koster det dersom jeg vil bestille?

    SvarSlett
    Svar
    1. Okei! Hvilke andre stoffer kan du sy skjørt i da? Har du mulighet til å legge ut bilde av det?

      Slett
    2. Kan legge ut litt bilder av stoffer jeg har i et eget innlegg, jeg, så kan du se litt der!

      Slett
  2. Vil gjerne bestille et skjørt av deg. Har du en mailadresse som jeg kan kontakte deg på?

    SvarSlett
  3. Så koselig! Mailadressen er ammeyer@hotmail.no.

    SvarSlett