torsdag 6. september 2012

Vårt vakre Vestland!!

Jeg er så heldig at jeg har fått sett mange steder i verden, men det er lite som egentlig kan slå vår egen natur!! Jo eldre jeg blir, jo mer mektig opplever jeg den, og den kan noen ganger rett og slett ta pusten fra meg!!!

Som for eksempel turen vi hadde til Balestrand. Så vakkert alt var!! Selvfølgelig spiller været litt inn på totalopplevelsen, og da var det jo bra at solen var på vår side på den turen!!

Se bare her:
Kviknes hotell - må vel være et av Norges fineste hotell??

 Den engelske kirken i Balestrand

Den er ikke stor!!!!!

Nydelig utsikt!!!!

Keiser Wilhelm skuer utover! (Og noen barn!! Kan du se dem??)


Mitt utdrag til ukens Himmelsk

6 kommentarer:

  1. Kjempefine og nydelige bilder du viser! Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag!:)

    SvarSlett
  2. Wonderful photos with clear blue sky, a beautiful hotel and lovely view.

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!
    Flotte innlegg til temaet!
    Ha en himmelsk kveld!

    SvarSlett
  4. Härliga och fina himmelska bilder!
    Ha en fin kväll!

    SvarSlett
  5. Hei du :) ser fristende ut å dra hit! Meg og mannen skal neste helg reise vekk, så kanskje dette er stedet? Gos helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  6. NYYYYYYDELig flott hotell!!
    skulle gjerne ha vært der ja!

    Superfin helg til deg og dine!

    SvarSlett