mandag 17. september 2012

Noen guttebukser

Har sydd to bukser til en liten herremann i str. 6 år. Heldigvis falt de i smak både hos mor og sønn!!
Buksene har noen morsomme lommer som liver de opp litt, ellers er de jo veldig enkle å sy da! Så bare si i fra om du ønsker noen til din prins også!! (Eller prinsesse for den saks skyld!! )




Måtte jo ha med noe til lillebror og, så da passet det med hver sitt pannebånd, som de begge iførte seg med en gang!


Mammaen er jo grei da, for hun sendte meg hjem igjen med nye syoppdrag!! Me like!!!!

Kveld her, og jeg må bare opp og sjekke at hamsterburet er forsvarlig lukket. I natt fant mannen i huset dyret løpende rundt på soverommet til minien.... (etter et fall fra en høy kommode, godt alt gikk bra.... og godt at ikke katten hadde kommet seg inn....) Litt action i hverdagen!!!


6 kommentarer:

  1. Hei! har du oppskrift på luene du syr? Har du lyst å dele den? Jeg kunne ikke finne lueoppskrift på S&S...
    Hilsen Svanhild (fra Grøntulien bhg)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare søk på nettet! Mon9cadesign har vel den oppskriften jeg bruker. Veldig enkel og helt greie luker!!! Lykke til!!!

      Slett
  2. Takk takk. Var på S&S i går og kjøpte luestoff, så nå skal det (forhåpentligvis) bli luer til jentene :-)
    Svanhild

    SvarSlett
  3. fikser lett.. he he. Den første lua ble for liten, så den blir julegave til en litt yngre jente. Den andre lua klarte jeg å sy mønstret på stoffet opp ned. Men jeg gir meg ikke, må bare skaffe litt mer stoff først! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi,hi!! Får sy pannebånd av den opp/nedluen, så får du brukt stoffet til noe;0) Men nå går det nok, skal du se!!!!!

      Slett