søndag 16. september 2012

(Kaffe)kos på Os

Tidlig denne uken var jeg på kurs på Solstrand, et nydelig hotell i nærheten av Os sentrum. Om ettermiddagen den ene dagen, gikk jeg og noen kollegaer på tur, og da fant vi en nydelig interiørbutikk midt på Osøyro. Så mye fint, og aldeles ikke dyrt!!!!! Jeg forelsket meg helt i et gammelt vindu som nå kan brukes som ramme. Dette måtte jeg bare ha!!!

Min kjære søstermor bor i nærheten, og på lørdag inviterte jeg henne med meg på shopping på Os!! Og tenk, vi fant ikke mindre enn 4 interiørbutikker på dette lille stedet!! Og kun en av dem visste hun om fra før!!!

Først gikk selvfølgelig turen til Hvite fjær, hvor jeg hadde sett vinduet. Ikke bare det jeg kjøpte, men en søt skuffeseksjon fulgte også med hjem! Se så flotte ting:


Godt plassert på soverommet mitt. Den kan også henge på veggen, så det kan hende jeg henger den opp senere!


Turen gikk videre til Landboden. Her kjøpte jeg kun litt lukteolje til badet, men sjekk ut de stilige lampene de hadde da:




Vil ha, vil ha!!! Får satse på en til vår kommende hytte??!!....

Enda to interiørbutikker fant vi (GH interiør, som førte mye Lexington mm og Nordisk rom, som fører bl a Farm Living og Marimekko). Helt utrolig at så mye bra er samlet på en så liten plass!!!!

Til slutt var vi så slitne at vi ville på kafe, og jammen fant vi ikke en kjempekoselig en ved elven, nemlig Kafe Engeline. Så koselig interiør, og god mat, og ikke minst KAFFE! Så da fikk sistrene sisters   god tid til litt skravling, før vi avsluttet en fortreffelig lørdag på Osøyro!


3 kommentarer:

  1. Moro med litt shoppng da og jammen hadde du fått med mye flott hjem :)

    Jeg har et blogglotteri på gang så smett gjerne innom og trekk noen lodd :)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en virkelig trivelig dag!!

    Hyggelig med litt shopping avsluttet med god kaffi!!

    Fin uke til dere!

    SvarSlett
  3. Heisann klestrollet ;)

    SÅÅ gøyt at du fant veien inn til meg, både på blogg og i butikk. Vinduet og den lille kommoden er jo bare så råstilig;) og en herlig inspirerende blogg dette er, kjempe. Her skal jeg komme innom flere ganger.

    Ønsker deg en finfin dag, og velkommen igjen <3

    SvarSlett