onsdag 19. september 2012

Hauger med slevesmekker

Har sydd opp en liten haug som jeg skal ha med på marked. Disse sydde jeg før overlocken kom i hus, de siste sydde jeg med. Skal si jeg brukte mindre tid på de siste, ja....!!! Men likevel liker jeg personlig kanskje denne kantemåten best.

Her har jeg brukt stoffet fra USA turen. Noe typisk gutt, noe typisk jente og noe til begge.




Spennende å se om det blir noe salg, da!!...

Må bare slenge med en søt kommentar fra minien: Hver søndag skriver vi opp på en aktivitetskalender hva som skal skje denne uken, og mannen i huset skrev ned at han skulle til Paris på jobbtur. Minien sier: " Da må du ta med mamma!" "Åh?" sier vi voksne. "Ja, det er jo kjærlighetens by!!!!" - Hun har forstått det hun!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar