torsdag 13. september 2012

Flor og fjære

Denne ukens himmleske opplevelse for meg er denne  nydelige øyen utenfor Stavanger! Virkelig verdt et besøk!!! Selv har jeg bare vært der en gang i øs-pøs regnvær, men selv det var en opplevelse!!! Om jeg er så heldig å komme tilbake en gang, håper jeg selvfølgelig på finere vær, men det er jo ikke akkurat noe man kan styre....

Ikke bare er det et blomsterhav uten like, maten på restauranten er helt fortreffelig!!!

Skal du til Stavanger en eller annen gang, anbefaler jeg på det sterkeste en tur ut på øyen!!!

Her kommer et lite billedras fra min tur. Mitt bidrag til ukens Himmelsk!













11 kommentarer:

  1. Der var det rett og slett utrolig vakkert! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, virkelig!! Og tenk så flott det må være i solskinn!!!

      Slett
  2. Hvor er det smukke billeder! Et sted jeg gerne vil besøge næste gang, jeg kommer til Norge :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det vil jeg virkelig anbefale!!

      Slett
  3. Flott bildeserie! Ja, denne øya er spesiell!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Vilket vackert ställe ser ju helt underbart ut ,Nette

    SvarSlett
  5. Å så flott ,der skulle jeg gjerne vært en tur.
    Marit.

    SvarSlett
  6. For et nydelig sted! :)
    Forstår at du fant mange fotomotiver der!

    SvarSlett
  7. Flotte bilder, det er jo så nydelig der ute :) Kjekt å se flere på himmelsk som har sydilla forresten ;0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er gøy å sy!! Var innom og så hos deg, så mye fint du lager!!

      Slett
  8. For et nydelig sted! Dit må jeg reise en gang!

    SvarSlett