søndag 2. september 2012

En kjole til Gulljenten

I dag har jeg hatt koselig besøk av Gulljenten som jeg ikke ser så ofte lengre. Siden mammaen hadde bestilt en fleecekjole til henne, fortet jeg meg å sy den i går, slik at den var klar! Egentlig en ganske dyp lilla farge. Kommer ikke helt frem her. Og hjertet er rosa. Så får jeg håpe at hun kan bruke den utover vinteren!!!


Ellers har vi vært på revy også denne helgen! Stereo av Dagfinn Lyngbø. Ikke rart den fikk terningkast 6 de aller fleste steder! Mannen er utrolig! Heller ikke ofte man går på revy hvor man ler så mye, og hvor man plutselig også gråter... han hadde et fantastisk godt nummer(sang) om faren som døde så brått for et års tid siden. Lurte litt på hvordan han skulle få til fortsettelsen etter det, men det klarte han med glans med å fortelle om sin tid som kristen da han var 14...


Har du mulighet, så bestill løp og se! Kan ikke si annet!!

Ha en god uke!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar