mandag 3. september 2012

En bitte liten kjole.... og et kor!

Så gøy å sy så små klær!!!!!

Fikk spørsmål fra et vennepar som snart skal bli tante og onkel igjen, om jeg kunne sy noe de kunne gi i gave. Og det kan jeg jo ikke si nei til!! Ganske frie tøyler, men det skulle være gammelrosa, og enkelt.

Etter litt grubling, bestemte jeg meg for en forklekjole.
Bedårende, spør du meg!! Måtte få mamelukker til også, det er jo ganske så søtt da!!!

Livet er veldig høyt, men synes det er litt greit å kunne dra det opp sånn til rett under armene på disse små nurkene, så henger de på en liten stund i hvertfall;0)
Kjolen kan brukes på begge sider. Den er helt ensfarget lilla på den andre siden. Blomsten er et strykemerke. Stoffene er kjøpt på Stoff og stil.


Ellers har jeg begynt på koret igjen, etter et helt års pause. Skal si det er mye å sette seg inn i ..... sanggleden er stor i denne flotte gjengen, men jeg kjenner at jeg kanskje har gapt litt høyt i iveren etter å komme tilbake. Skjer jo så mye hver mandag fremover som ikke er sangrelatert... Hmmmm, what to do?? Det krever faktisk en del å være korist, man må øve litt på sangene, og man bør få med seg så mange øvelser som over hodet mulig, for læringskurvene er bratte på slike kvelder!!! Det vet alle som synger i kor!!!

Her er link til hjemmesiden til Haugatunkoret. Ta deg en titt om du har lyst!! Vi er rågode!!!!Haugatunkoret

1 kommentar: