lørdag 8. september 2012

Digger-digger -digger...

den nye overlock maskinen min!!! Det går jo  fort å sy!!!!!

I dag skulle minien i bursdagsselskap, og da bare sydde jeg et pannebånd på en-to-tre som hun kunne ha med seg sammen med pengegaven. Så enkelt og så greit!!

Så var jeg i gang da... måtte sy litt mer av den remsen jeg hadde klippet av stoffstykket. Fikk sydd tre pannebånd til, men med for på disse, så de kan brukes utover vinteren. Minien tok det ene, så tar jeg de andre med på marked.

(stoff fra Sydilla)

Foret lue måtte jeg og prøve å sy, og vips, så var den ferdig! Den blir rett med på marked(og disse får jeg sy flere av å ta med også - i guttestoff og!!!).
(stof2000)
Er det noen som vil ha luer/pannebånd, så må dere bare si i fra! Det går veldig kjapt å lage, altså!!

Fikk forresten telefon fra en meget fornøyd ektemann som er på jobbtur til København i helgen. Han hadde vært på Stof2000 og handlet for meg!!!!! Jada, han hadde med handleliste, men likevel, flink mann!!!! Så nå gleder jeg meg til å se hva han kommer hjem med;0)

Ha en fortsatt god helg, folkens!!

2 kommentarer:

  1. Høres ut som at alt går litt lettere og raskere med overlock, så jeg har jammen kjøpt meg en maskin i helga jeg også... så nå skal jeg lære i morgen og deretter sy!!

    Hørstes vært spennende ut med en mann på stoff 2000!!!!

    FInfin ny uke!

    SvarSlett
  2. Ja, det er en "ny" verden med den maskinen!!
    Fungerte flott med handlelapp til mannen, og siden han innimellom er der på jobb, skal jeg jammen benytte meg av det senere og!
    Finfint uke til deg og!

    SvarSlett