onsdag 29. august 2012

Nytt leketøy!!!

Det er jo ikke bare Minien som nettopp har hatt bursdag her i huset, jeg har og feiret dag denne måneden! Høyest på min ønskeliste stod det penger, og det fikk jeg og gitt!! Jeg har nemlig lenge ønsket meg en overlock maskin, og nå har jeg kjøpt en!!!!!!!!!!!!!!

Så gøy!!!

Må bare skryte av Tonje Brodering: Jeg satt og så på maskiner på nettet søndag kveld, fant maskinen jeg ville ha og bestilte. Dagen etter kom det melding om at den var sendt fra dem, og tirsdagen kunne jeg kjøre på nærbutikken og plukke den opp!!

I dag har jeg sittet og prøvd den litt ut. For folk som ikke er så glad i å lese bruksanvisningen, var det jo bare helt topp at den var ferdig trædd fra forhandler, for på den måten var det bare å sette seg rett ned og sy!!
Det måtte jo prøves!!!! Og så gøy det var!!! Det gikk fort unna!!


Nei, nå får jeg pleie mannen litt, han kommer fra tannlegen hvor han har rotfylt tannen sin... Vi sees!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny og fin maskin!Blir nok moro med søm nå!

    SvarSlett
  2. Gratulerer en hel haug! Heldigen du med overlock!! Står på min ønskeliste også!! Kan denne anbefales? pris?? har ikke snøring på slike maskiner... Så tips tas i mot med takk ;o)

    GOd sying!!! Tenker det er en fryd!!

    SvarSlett
  3. Jeg kan jo ikke så mye, jeg heller... Denne var på salg, litt i underkant av 3500. Utrolig enkel å sy med og så stille den gikk, men det er vel Janomemaskinene kjent for. Jeg leste meg egentlig bare frem på nettsidene til Tonje brodering, og så har jeg hørt fra flere at de er gode. Så gjenstår det å se!! Begynnelsen er i hvertfall bra!!

    SvarSlett