onsdag 8. august 2012

Ny lue til høsten, eller et slevesmekke??

Hei!!

Nå er det snart tid å tenke høst, og i den forbindelse lurer jeg på om det er noen som vil bestille seg noen luer??
Om ønskelig kan de også syes med fleecefor, slik at de kan brukes til vinteren.

Eller hva med slevesmikker?? Noen som vil bestille det??



Her er modell av luene. Den i stjerner skal gies bort til en liten turboprins som straks har bursdag, og jeg har dessverre ikke mer av akkurat det stoffet.


Tannluen skal gies bort til en litt større gutt, men her har jeg mer stoff, så den kan bestilles;0) (fra stoff og stil)

 (fra stoff2000)

 (fra stoff og stil)

 (fra stoff og stil)

 (fra JoAnn i usa)

 (fra JoAnn i usa)
 (fra JoAnn i usa)

 (fra stoff og stil)
 (fra stoff og stil)
(fra stof2000)

Bare gi en lyd til meg om det er noe du vil ha!!


3 kommentarer:

  1. Jeg trenger en lue, for jeg er alltid kald på hue!

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke anonym, men din søster!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi,hi da vet vi at det fungerte!!

      Slett