søndag 5. august 2012

I dag har jeg vært kreativ...

.... eller kanskje kalle det effektiv??

Formiddagen ble brukt til husrydding/vasking, noe som jo er dønn kjedelig, men som må gjøres sånn innimellom.... Heldigvis skinte solen store deler av tiden, så det hjalp meg til å være rask og effektiv!! Da jeg var ferdig, satt jeg meg ut og nøt solen med en god bok på ørene!!! Så deilig!!!!

Så skyet det til da, men da gikk jeg bare inn i syrommet og sydde!!

Først gjorde jeg ferdig søskenkjoler som jeg fikk bestilling på før sommerferien. Håper mottaker blir fornøyd...

Frie tøyler her, eneste var ønsket fasong, og at man skulle se at det var søstre som brukte dem.Synes de ble søte, jeg!!


Sydde også litt pynt som jeg har tenkt å bruke som dekorasjon til Miniens bursdagsfester. Tenk, hun er snart 10 år....!!! Hun har bestemt at dekorasjonen skal gå i lillatoner, derfor disse fargene på vimplene.


Har fått ut det meste av de nye stoffene i syrommet nå, og det er litt overfylt i kurvene mine for tiden. Tenkte at jeg må få sydd opp litt av det, så hva sydde jeg så til slutt i dag?? Jo, en liten bukse til lille olle-bolle niesen min... som om det forsvant så mye stoff på den!!! Men den ble søt da! Så får vi se om buksen passer!! Hun er nemlig en ekte, liten michelin-prinsesse!!!!!


Så er det vel bare å krype til køys etter hvert.... 6 deilige ferieuker er over, og i morgen venter jobben igjen. Egentlig helt greit, skal bli godt å komme i rytme igjen, og veldig spennende å bli kjent med mange nye barn, voksne og forskjellige barnehager denne høsten!!! Og i morgen kommer min bedre halvdel hjem igjen, et døgn forsinket,  fra Afrika - ser ut som om flykluss forfølger oss for tiden...

Ha en god uke, folkens!!!

3 kommentarer:

  1. Nydelige søsken kjoler!!!!

    Søte vimpler , har planer om slike til minstejenta :-)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du lager:) Lager du på bestilling også? Har en del ideer til foto-accessories til barnefotografering. Planen var å sy selv, men finner aldri tid til det.
    Tusen takk for fin kommentar på bloggen min forresten:)

    Ønsker deg en fin start på uken!

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda, tar imot bestillinger. Du kan jo evnt sende meg en Mail på annemmeyer@hotmail.no på hva du tenker på, så kan jeg se om det er noe jeg kan hjelpe deg med! Du tar jo så fine bilder at det er en fryd å se på bloggen din!!

      Slett