søndag 19. august 2012

Fleecekjoler

I helgen har fotballklubben til minien stått for årets Alvøencup, og da er helgen avsatt til det, med dugnad og kamper. Helt greit, vi vet jo om at alle må stille, så da gjør vi det! Koselig er det og! Man får snakket med så mange, liksom.. Og jobbet litt innimellom...

Men i år var jeg ekstra effektiv, for mellom alt sammen, har jeg begynt å sy opp litt fleecekjoler til markedet jeg skal være med på. Det er ikke før i november, men med hektiske uker m jobb og skole for jentene, tror jeg at jeg trenger denne tiden på meg for å sy opp litt.. Har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal lage av gutteklær.. Der sliter jeg litt, kjenner jeg!!!

Her er i hvertfall helgens produksjon! I litt forskjellige str. Om du ønsker å bestille en, må du bare gi en lyd!!






Ha en fin uke, folkens!

3 kommentarer:

  1. Så stilige de var! Og praktisk.

    Camilla

    SvarSlett
  2. Hei:) Disse var skjønne!! Kossen får du tid til alt? Eg har startet eget firma nå og føler eg ikke rekker å jobbe med det engang;) Flinke dama du! Og nydelig bilde forresten i siste innlegget ditt! Kanskje de har fiskeutstyr der.? Klemmer

    SvarSlett
  3. Synes jeg har litt fritid nå når jentene er blitt så store, men får jo aldri tid til alt jeg har lyst til... Trening for eksempel.. Veldig lett å velge det vekk!! Spennende m eget firma da!! Det må jeg få høre mer om!!

    SvarSlett