torsdag 2. august 2012

Alltid kjekt med nye naboer!

I løpet av sommeren har det kommet endel nye individer i gaten vår. To av dem står vi for selv, det er jo katten som nå har fått navnet Josefine, og så det nye hamsteret til minien, som heter Flekken. Flotte jenter begge to. En annen nabo har også fått seg kattunge. Synes det er greit med litt katter her igjen, for ellers er det visst veldig på moten å få seg hund. Men på den andre side, blir det enda mer gjøing enn det allerede er her når de kattene begynner å gå ute??.... Time vil show!!

Flekken(inni buret) hilser på Stripen(som er her på sommerferie for tiden)

Så har vi fått en liten, ny verdensborger til gaten og!! Så koselig, og jeg ønsker familien all lykke til!! I ettermiddag skal jeg ta meg en liten tur bort og bivåne underet. Gleder meg!!! Må selvfølgelig ha med meg en  liten Klestrolletgave. Det blir smekker denne gangen. Et slevesmekke, sydd av et av USA stoffene, og to smekker som jeg sydde for en tid siden. Kjekt å ha til seinere;0)




Formiddagen skal brukes godt på Akvariet sammen med jentene mine (begge to(!), min svigerinne og mine 3 skjønne nieser!

Ha en god dag, folkens!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar