fredag 27. juli 2012

Reiseveggen må utvides!!

Og til det trenger jeg rammer. En god del, faktisk....
Men så er det jo egentlig mest en kose/mimrevegg for oss, det er ikke så mange som kommer innom hobbyrommet og ser denne veggen. Derfor er det litt kjedelig å ligge igjen en hel formue i rammer til bildene. Det var da jeg fikk den gode ideen: hvorfor ikke bare bruke noen av de jeg har, men som ligger rundt i skuffer og skap??

Som sagt, så gjort!!
 Her er noen av rammene jeg fant. 

 Rammene i hobbyrommet er sølvfarget, så jeg kjøpte en sølvspray til litt over 100-lappen på Bergen Malingfabrikk, sprayet i vei på rammene (greit å gjøre ute når vi har noenlunde fint vær;0))
 Med en tørketid på ca 5 min, kunne bildene settes ganske raskt inn igjen i rammer !!
Og opp på veggen med dem!!!! 
Har ikke fått alle opp, må leite frem litt flere rammer, men dette blir bra, altså!!

Ganske fornøyd over at jeg kom på denne gode ideen! Mange penger spart her!! Greit det etter at tørketrommelen tok natten når vi trengte den mest midt i vasking og tørking av sommerkoffertinnholdet!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar