mandag 23. juli 2012

Litt Amerikastoffer ble det!

Jeg fant en stor butikk som solgte stoff  da jeg var på ferien. Det var forresten min eldste datter som først så den og gav meg beskjed. "Rygg tilbake, så jeg får se" nærmest ropte jeg til min mann... Og siden han har tre høner i kurven sin, og er vant til å måtte "adlyde" dem slik at de forholder seg glade, gjorde han jo det;0)

Og for et utvalg!!! Selvfølgelig med endel salg der og.... Denne dagen hadde jeg ikke tid til å handle der, for vi hadde noen andre avtaler, men jeg tenkte heller at jeg kunne ta meg en tur tilbake i ro og fred en annen dag. Og hva skjedde så?? Jo, jeg ble smittet med omgangssyke og ble liggende i 2 dager, og når jeg endelig var på beina igjen var det på tide å reise videre til neste stopp på ferien... Typisk..... Men jeg fikk heldigvis innvilget et lite besøk før vi kjørte.



Man kan jo ikke akkurat fylle opp hele kofferten med stoff når man kan kjøpe så mye annet stilig i andre butikker og, så jeg var nøye med at jeg kun var på jakt etter interlockstoffer. Det klarte jeg faktisk å holde meg til og (nesten), og det var nok fordi jeg måtte handle under tidspress, noe jeg ikke liker;0) (Men som av og til kanskje er like greit!!!)


Så nå når jeg er vel hjemme, regnet siler ned, og jeg fortsatt har litt ferie før jobben starter igjen, får jeg se om jeg får sy-ånden over meg igjen og får sydd noe av disse stoffene - eller de får ligge litt, gjør jo ikke noe det heller.....

Da jeg kom hjem, lå det forresten en pakke og ventet på meg, og inni der fant jeg dette stoffet:



På den første giweavayen jeg var med på, klarte jeg å vinne det hos jippies syblogg. Snakk om flaks!!! Hadde tanker om en søt sommerkjole av den, men siden regnet siper ned her vestpå, tror jeg at jeg lar stoffet vente litt og se om jeg  får noen andre gode ideer!!!

Kjøpte forresten disse søte små dukkene i en butikk i Chinatown i San Francisco. De er bittesmå, og jeg har tenkt å bruke dem når jeg lager baby-kort! Tror det kan bli fint!!!


Nei, får snu meg rundt litt og rydde litt før jeg får besøk av en venninne og hennes småtroll!!

Ha en god dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar