tirsdag 31. juli 2012

Har endelig sydd litt igjen!!!!

Har faktisk kjøpt inn endel stoffer i det siste, fått vasket dem og. Men de har jammen ikke kommet ut i syrommet enda... Skjerpings!!!

Har i alle fall gjort ferdig en topp til minien som jeg egentlig hadde tenkt skulle bli ferdig før ferien, men, men... her er den i hvertfall!!

Minien i skikkelig "pose"humør, men legg og merke til den nydelige himmelen i bakgrunnen!!!

Sydde og en genser til mellomniesen som snart har bursdag av samme stoff.
Så var det akkurat nok til hver sitt pannebånd. (Stoffet er fra Stoff og Stil)

Minien har også bursdag snart, med rundt tall og greier. I den anledning fortalte jeg at storesøsteren hadde fått et smykke da hun ble 10 år. Nei, det ønsket ikke minien seg. Men klær, det kunne gå an, mente hun. Ok, svarte jeg, da kan jeg sy noe til deg da! Ha, ha, skulle sett fjeset hennes, lyste lang vei at det ikke var noe fra min "kolleksjon" hun ønsket seg....!!!!
Tenker jeg skal overraske henne med både smykke og noe hjemmesydd på dagen hennes jeg, kan liksom ikke la være å erte litt;0)

Må bare avslutte med enda et himmelbilde!! Det var bare så vakkert ute i kveld!!!! (Før regnet kom....)

1 kommentar:

  1. Så herligt alt sammen...
    Kjekt når de små/store er i humør til å ta morsomme bilder ;o)
    Fin kolleksjon her også :O)

    Ha ei super uke, med eller uten regn...

    SvarSlett